Kotleciki z bakłażana

Kotleciki z bakłażana

Bakłażan, tak kiedyś przeze mnie niedoceniany a teraz pokochany. Jest bardzo cennym źródłem pierwiastków mineralnych, zwłaszcza potasu, czyli substancji, która w naturalny sposób pomaga ustabilizować tętno. Zapobiega miażdżycy i wspomaga pracę całego układu sercowo-naczyniowego.  Zwalcza wolne rodniki, poprawia pracę mózgu, pomaga zwalczyć zbędną tkankę tłuszczowa. Czad! Bakłażan składa się w większości z wody, dzięki czemu na długo dostarcza uczucia sytości. A tego czasem nam trzeba…… a przynajmniej mi 🙂 Bakłażan jest źródłem związków fenolowych, które korzystnie wpływają na zdrowie kości. Poprawia również kondycje włosów, gdyż zawiera sporą ilość witaminy B3, która znakomicie stymuluje porost włosów. Nic, tylko biec do sklepu i zaopatrzyć się w bakłażany. Co potem? Potem przyrządzić sobie pieczonego bakłażana, tudzież placki, albo kotleciki.  Zachęcam Was  dzisiaj do zrobienia dania według tego przepisu:

Więcej w naszym e-booku:

e-book Twoja droga do zdrowia

e-book Twoja droga do zdrowia. Kuchnia roślinna. Zawiera:

👉 76 przepisów w kategorii: śniadania, obiady, przekąski, słodycze, koktajle
👉 Czas posiłków jest równie ważny, co ich jakość – piszemy o tym, kiedy jeść, jak rozłożyć posiłki
👉 Jakie produkty warto zawsze mieć w domu. Produkty zawarte w przepisach są ogólnie i łatwo dostępne!
👉 Mnóstwo porad i ciekawostek – w odrębnych artykułach i przy przepisach
👉 100 stron

 

 

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0

Reader Comments

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial